Nieuws
Hangjongeren zorgen voor steeds meer overlast ‘Niemand durft er meer iets van te zeggen’ TUSSEN DE VAARTEN – Hangjongeren zorgen de in de wijk... Ernstige verborgen criminaliteit in Almere ALMERE – “De stad wordt misbruikt door criminele activiteiten.” Dit stelde Ulysse Ellian van de VVD tijdens het... Eerste energiebox uitgereikt in Filmwijk FILMWIJK – Nadat in september de eerste energieboxen zijn uitgedeeld aan bewoners van De Wierden, zijn nu bewoners... Winkelcentrum Muziekwijk krijgt opknapbeurt MUZIEKWIJK – Om ‘toekomstbestendig’ te zijn en te blijven investeert SPF Beheer B.V. in winkelcentrum Muziekwijk. Het winkelcentrum... Koperen ploert lijkt ‘gedimd’ ALMERE – De lucht is inmiddels wat helderder dan gister en ook is de zon minder feloranje. Maar... 'Sport haalt het positieve uit mensen'Michael ter Riet, tien jaar bij Talent in Opleiding ALMERE – Vooral bij de jeugd van Stedenwijk is Michael ter Riet een bekend persoon. Jarenlang was hij... Kokoswinkel nieuwe pop-up store in Citymall STAD CENTRUM – Er is een nieuwe invulling gegeven aan de kiosk aan de Schutterstraat. Sinds zaterdag 14... Almeerse dwarsfluitiste geeft workshop in ruil voor stemmen STAD CENTRUM – De Almeerse dwarsfluitist Orsaya heeft een ludieke actie bedacht om meer stemmen te werven voor... JINC verbindt onderwijs met bedrijven ALMERE – Sollicitatie-training, bliksemstage, baas van de dag en taaltrip zijn de vier activiteiten die JINC in Almere... Christa Rietberg, leraar van het jaarHet geheim van een superjuf ALMERE – Leerlingen zijn in groepjes in de les bezig, ze wisselen af en toe van activiteit. Een...

Rabobank en ACM tekenen nieuwe sponsorovereenkomst Almere Haven Festival

STAD CENTRUM – Afgelopen maandag ondertekenden de directievoorzitter van Rabobank Almere, Ugur Özcan en Nik Smit, directeur van Almere City Marketing, het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival.
Ugur Özcan en Nik Smit ondertekenen het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival. Dat wordt dit jaar gehouden van 1 tot en met 3 september. (Foto: Fred Rotgans)

De Rabobank is al vanaf de eerste editie in 2001 als sponsor betrokken bij het festival. Dit is het vierde jaar op rij dat zij naamgevend hoofdsponsor zijn. Nik Smit: “Wij zijn blij met de grote betrokkenheid van de Rabobank bij een van de drukbezochtste evenementen van Almere.”
Het ondertekenen gebeurde tegelijk met de presentatie van de nieuwe ‘look & feel’ van het Havenfestival, ontworpen door bureau Most Remarkable uit Almere Haven. “Het Rabobank Almere Haven Festival bestaat uit diverse onderdelen. We zochten naar een verbindende eenheid in de uitingen. Het ontwerp van Most Remarkable is daarin zeer geslaagd”, aldus een trotse Smit.
Het Rabobank Almere Haven Festival staat voor drie dagen genieten van muziek, cultuur, varen en lekker eten. Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 september vindt dit festival voor de zeventiende keer plaats in de sfeervolle havenkom. Het festival is vrij toegankelijk. Parkeren in Almere Haven is gratis.
Meer info: www.almerehavenfestival.nl
Artikel geplaatst op: 19 juni 2017 - 14:12

Gerelateerd

Delen