Brand bij McDonalds in Doemere

BUITEN CENTRUM –In het restaurant van McDonald’s in DoeMere brak donderdagochtend brand uit. Het personeel was bezig met voorbereidingen voor de opening toen er brand ontstond, vermoedelijk in de keuken.
De brandweer kon de brand snel blussen, maar het pand stond vol rook. De medewerkers konden zichzelf op tijd in veiligheid brengen en niemand raakte gewond. Het is nog niet bekend wanneer het restaurant de deuren weer kan openen. (Foto: HV-Almere.nl/Jelle Laan)
Artikel geplaatst op: 21 januari 2016 - 09:23

Gerelateerd

Delen

Er zijn nog geen reacties

Plaats je reactie: