Brand in restaurant op Grote Markt

STAD CENTRUM - In restaurant Marrakech aan de Grote Markt is dinsdagavond brand uitgebroken. Een aantal omwonenden moest vanwege de brand hun woning verlaten.

 

(Foto: HV-Almere)

De brand ontstond rond 23:45 uur. De brandweer was snel met meerdere voertuigen ter plaatse om de brand te bestrijden. In het restaurant waren vlammen zichtbaar, daarnaast kwam er bij de brand veel rookontwikkeling vrij. De brandweerlieden hebben ze brand via de voor- en achterkant van het restaurant geblust. Na ongeveer een half uur was de brand geblust.

Er raakte bij de brand niemand gewond. Een aantal bovenliggende woningen zijn door de hulpdiensten ontruimd. Waardoor de brand is ontstaan is niet bekend. Het restaurant heeft flinke schade opgelopen.

Artikel geplaatst op: 23 januari 2019 - 09:07

Gerelateerd

Delen